Τα νέα μας

Οι λύσεις Τεχνητής Νοημοσύνης της LG στο επίκεντρο της IFA 2018

 

 

Η LG Electronics κατά τη διάρκεια της IFA 2018 έδωσε έμφαση στο brand LG ThinQ, προβάλλοντας τις καινοτομίες και το όραμά της στην έκθεση τεχνολογίας στο Βερολίνο, από τις 31 Αυγούστου έως και τις 5 Σεπτεμβρίου.

Η LG επισήμανε με ποιο τρόπο οι προηγμένες λύσεις LG ThinQ έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν πραγματικότητα, για όλους τους χρήστες σε όλο τον κόσμο, έναν ριζοσπαστικό τρόπο ζωής που έχει ως κινητήριο δύναμη την τεχνολογία.

Στην IFA, πάνω από το ένα τρίτο του εντυπωσιακά μεγάλου περιπτέρου της LG ήταν αφιερωμένο στην τεχνητή νοημοσύνη και η παρουσίαση των προϊόντων LG ThinQ πραγματοποιήθηκε σε τρεις περιοχές που διαμορφώθηκαν βάσει του τρόπου ζωής: ThinQ Travel, ThinQ Gourmet και ThinQ Style. Κάθε περιοχή σχεδιάστηκε με την αντίστοιχη εξειδίκευση ώστε να αντικατοπτρίζει τον διαφορετικό τρόπο ζωής των σύγχρονων καταναλωτών και να ενσωματώνει τα προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης σε πραγματικά αλλά και φουτουριστικά οικιακά περιβάλλοντα. Στην κάθε περιοχή παρουσιάζονταν τα οφέλη που προσφέρει το brand LG ThinQ σε κάθε ζωτικής σημασίας πτυχή της ζωής και της καθημερινότητας όπως το στυλ, την κουζίνα, την οικιακή άνεση, την κινητικότητα και τη ψυχαγωγία.

Στην περιοχή ThinQ Travel παρουσιάστηκε το πόσο εύκολο είναι για τον καταναλωτή να αναζητήσει τον ιδανικό προορισμό διακοπών μέσω των τηλεοράσεων LG AI και στη συνέχεια να κλείσει πτήσεις και καταλύματα χρησιμοποιώντας το LG G7ThinQ smartphone. Η λειτουργία Google Assistant θα είναι σύντομα διαθέσιμη σε όλες τις τηλεοράσεις AI της LG με λειτουργικό σύστημα WebOS σε επτά νέες αγορές: την Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τη Νότια Κορέα, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η πλατφόρμα, η οποία έχει ήδη ξεκινήσει επιτυχώς την λειτουργία της στις Ηνωμένες Πολιτείες, και πλέον θα προσφέρει υποστήριξη σε έως και πέντε γλώσσες στο πλαίσιο της παγκόσμιας στρατηγικής της LG για την περαιτέρω διάδοση των λύσεων αναγνώρισης φωνής.

Με την ενσωμάτωση του Google Assistant, οι LG AI τηλεοράσεις θα προσφέρουν μια βελτιωμένη εμπειρία που επιτρέπει στους χρήστες να διαχειρίζονται καθημερινές εργασίες, να βρίσκουν απαντήσεις σε σημαντικές ερωτήσεις και να ελέγχουν τις συμβατές smart home συσκευές τους. Οι επισκέπτες της IFA μπορούσαν στη συνέχεια να μεταφερθούν στο IoT (Internet of Things) σαλόνι, που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την ιταλική εταιρία πολυτελών επίπλων Natuzzi, έναν χώρο που παρουσιάστηκε στην Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο. Αυτή η περιοχή καλωσορίσματος αναδεικνύει τις δυνατότητες ελέγχου των ηχείων XBOOM AI ThinQ, παρουσιάζοντας πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προσαρμόσουν τις ρυθμίσεις των συνδεδεμένων καναπέδων και των εγκαταστάσεων φωτισμού.

Το έξυπνο InstaView ThinQ ψυγείο βρίσκεται στο επίκεντρο της θεματικής περιοχής ThinQ Gourmet. Σε αυτή την περιοχή, οι επισκέπτες μπορούσαν να βιώσουν από πρώτο χέρι τις προηγμένες δυνατότητες του ψυγείου όπως η πρόταση διαφορετικών συνταγών, η άμεση ρύθμιση των συνθηκών μαγειρέματος στο συνδεδεμένο φούρνο αλλά και άλλων συσκευών που βρίσκονται στην κουζίνα.

Η περιοχή ThinQ Style περιελάμβανε μεγάλη ποικιλία συσκευών της LG που ελέγχονται μέσω φωνητικών εντολών, όπως το νέο LG StylerThinQ. Το νέο LG Styler ThinQ είναι εξοπλισμένο με μοναδικά χαρακτηριστικά που έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώνουν την ευκολία των χρηστών, ενώ διατηρούν τα ρούχα πιο καθαρά, πιο υγιεινά και κομψά – και όλα αυτά πλέον επιτυγχάνονται με τη χρήση φωνητικών εντολών. Πολλά από τα πρωτοποριακά προϊόντα LG που βρίσκονταν και στις τρεις περιοχές αναγνωρίστηκαν πρόσφατα από την Ευρωπαϊκή Ένωση Απεικόνισης και Ήχου (EISA) για την προηγμένη τεχνολογία, το σχεδιασμό και την καινοτομία.

Φεύγοντας από την περιοχή LG ThinQ lifestyle, οι επισκέπτες μπορούσαννα επισκεφτούν την περιοχή τεχνολογίας, η οποία ήταν αποκλειστικά αφιερωμένη στο πως η καινοτόμα τεχνολογία ενσωματώνεται στα προϊόντα LG ThinQ, όπως στις τηλεοράσεις LG OLED, στις τηλεοράσεις LG SUPER UHD και στο LG Centum System.

Σε αυτή την περιοχή οι επισκέπτες μπορούσαν να δουν από κοντά την τηλεόραση 8Κ OLED 88 ιντσών, η οποία διαθέτει ανάλυση 7.680 x 4.320 pixel και τη δυνατότητα αναπαραγωγής πιο βαθύ μαύρου, πιο ζωντανών χρωμάτων και ευρύτερες οπτικές γωνίες. Επίσης, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, η επαναστατική Micro LED οθόνη 173 ιντσών, η οποία αποτελείται από συστοιχίες μικροσκοπικών LED που σχηματίζουν ξεχωριστά pixel. Η οθόνηβρισκόταν σε ένα home cinema περιβάλλον που αναδείκνυε την ικανότητά της να προσαρμόζει το μέγεθός της ανάλογα τις ανάγκες των χρηστών.

Στην IFA βρίσκονταν και τα ρομπότ LG CLOi, που περιλαμβάνουν από ρομπότ υπηρεσίας μέχρι και φορητά ρομπότ. Αυτή η σειρά προηγμένων ρομπότ θα συμβάλει στην εκπλήρωση του οράματος της LG για την υιοθέτηση της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης, τόσο εντός όσο και εκτός του σπιτιού. Η φορητή συσκευή CLOi SuitBot της LG εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην περιοχή αυτή. Ιδανικό για χρήση στον βιομηχανικό και κατασκευαστικό κλάδο, το LG CLOi SuitBot θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής του χρήστη βελτιώνοντας την κινητικότητά του.

Αντίστοιχα εντυπωσιακή με το LG ThinQ, η εγκατάσταση LG OLED Canyon καλωσόριζε τους επισκέπτες στο περίπτερο της LG μέσα από μια συναρπαστική εμπειρία προβολής σε εντυπωσιακά αξιοθέατα από όλο τον κόσμο. Πέντε πανέμορφα τοπία, το Columbia Icefield, οι Καταρράκτες Ιγκουασού, το Canyon Antelope, το εθνικό πάρκο Redwood και το εθνικό πάρκο Haleakalā – προβλήθηκαν με απίστευτη λεπτομέρεια σε 258 Open Frame LG OLED οθόνες σε κοίλες και κυρτές συνθέσεις.

Τα νέα προϊόντα LG SIGNATURE που παρουσιάστηκαν στην IFA περιλαμβάνουν τον συντηρητή κρασιών LG SIGNATURE, το ψυγειοκαταψύκτη και το στεγνωτήριο, αναδεικνύοντας το μέλλον των premium συσκευών στην παγκόσμια αγορά. Για να αναδείξει την αισθητική και τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά του συντηρητή κρασιών, η LG SIGNATURE θα φιλοξενήσει οινογνωσίες κρασιού με τον διάσημο κριτή κρασιών James Suckling κατά τη διάρκεια της έκθεσης. Χάρη στην κομψή σχεδίαση αυτών των προϊόντων, η LG επεκτείνει τη συνεργασία της με το αρχιτεκτονικό γραφείο Jason Bruges Studio με έδρα το Λονδίνο, για να τη δημιουργία μιας νέας premium LG Signature γκαλερί με θέμα το “One Fine Day”.

Κατά τη διάρκεια της IFA, η LG, στοχεύοντας στην ευρωπαϊκή αγορά εντοιχισμένων συσκευών, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το νέο luxury brand εντοιχισμένων συσκευών SIGNATURE KITCHEN SUITE το οποίο παρουσιάστηκε στο ειδικά διαμορφωμένο υπαίθριο εκθεσιακό χώρο, στο κέντρο του Messe Berlin. Η Ευρωπαϊκή σειρά SIGNATURE KITCHEN SUITE αναπτύχτηκε σε συνεργασία με τους luxury σχεδιαστές επίπλων Valcucine και Arclinea με γνώμονα τη δημιουργία προϊόντων που βασίζονται στην καινοτόμα απόδοση και την υψηλή ποιότητα.